Memori tercipta...

ASSALAMUALAIKUM 


bila aku sensorang, aku pasti akan teringat zaman nak esspiyemm ohh! *SPM lahh aku maksudkannya*
bila aku teringat mesti aku nak ketawa, kenkadang nak nangis pun ada, wahh rindu gila! *aku antara pelajar bermasalah :D
kalau lah masa boleh ulang, aku nak gumakan waktu tu sebaik-baik nya, tapi apa kn daya, masa tak kn berulang y tinggal hanya lah kenangan :D 

FRIENDS ARE LIKE BALLONS, IF YOU LET THEM GO, YOU CAN'T GET THEM BACK. SO, IM GONNA TIE YOU TOO MY HEART AND I WILL NEVER LOSE YOU 




Ehem ehem nihh aku lahh Nurul Ulfa, hari terakhir aku pakai baju sekolah (‘: SUMPAH! kePOYOaan aku TERSERLAH! haha









Nihh BESTIE KESAYANGAN aku! Nama dia Nur Hidayah, panggil Dayah jehh. Kami rapat since form 4 kami duduk sebelah sebelah (‘: SUMPAH! aku rindu kau lahh gila!



Ketika kami pergi kem PERDAGANGAN bertempat di TANJUNG PIAI selama 2hari 1malam tapi tak semua pergi.



Kami budak asrama. Aku rindu korang lahh gila! Time kem perdagangan jugak (‘:







Kami ketika Jamuan Tingkatan5 feat Jamuan akhir tahun (‘:




Saat terakhir kami bergelar Pelajar dan hari terakhir kami memakai Baju Sekolah! Pada 6DICEMBER2011 HARI SELASA subjek terakhir PRODUKSI MULTIMEDIA
Kami yang seramai 20orang pada mula nyeh dan bertambah seorang pelajar pada saat terakhir sebelum kami menduduki SPM. Tidak lupa jugak kepada guru kelas kami PUAN ENDRAWATI yang telah menjadi GURU KELAS kami selama 2 tahun berturut turut TERIMA KASIH CIKGU (‘:

AKU DOA KN KORANG BERJAYA CAPAI CITA CITA KORANG AMIN! AKU MINTA MAAF DUNIA AKHIRAT KT KORANG AKU TAO YANG PERANGAI AKU SANGAT LAHH MENYEBEL KN KORANG HAHA

ok ni je lah cerita faa untuk hari ni smile xoxo :*


WASSALAM
SEKIAM TERIMA KASIH

No comments:

Post a Comment