sweet memories...

ASSALAMUALAIKUM

ehem ehem tetibe sakit tekak lah pulak, nak strepsils nak strepsils! *hentak hentak kaki (ok gedik)* hari ni faa nak update pasal faa hangout dengan exschclassmate, gegila rindu mereka, kami pergi pada 24 november 2012 pada hari sabtu, kami pergi seramai 7orang,3 lelaki 4 perempuan, y pergi amir, amin *kembar amir, kami lain kelas* ambok, shahidah, liana, aina dan ulfa *faa lettew* kami dah lama tak jumpa *kecuali aina,sekarang dia still classmate faa* memang tersangat lah seronok keluar dengan memereka, kami makan kfc sesama, memula plan faa dengan shahidah nak kongsi TAPI disebabkan nafsu tak jadi share DAN akhirnya makanan kami tak habis *ha! itu makan dia! ikut sangat nafsu tu kn? haha* ok tak nak cerita panjang nah tengok lah gambar kami ni bak kata Yuna SETIAP GAMBAR ADA LAGU tu kata Yuna lah TAPI bak kata faa pulak SETIAP GAMBAR ADA CERITA *ececeh ayat gua haha* faa pun tak nak cerita panjang sebab faa tahu y kenkorang bosan membaca coretan faa ni *ayat minta penampar bukan? penampar please HAHA* 




ni lah kami gegurls y cecomel semuanya kn kn kn? HAHAHA 



ni skandal op de year gua, tak percaya? tengok gua punya relay, dengan siapa? dengan dia bukan? HAHAHA puiiihh!



ni pulak liyana, cecantik kn dia ni? kn kn kn? tau dah ok senyum ( :


ni pula aina, comel kn dia ni? kn kn kn? dia still classmate gua so tak berapa nak rindu dia sangat lah HAHAHA ok aku jahat aku tau :D


muka gegerl baju kuning ni minta penampar bukan? ok bagi dia penampar setepek HAHA


ok nampak tak cermin tu kotor? nampak sangat cleaner ni pemalas DAN nampak sangat kami ambil dalam toilet HAHA ehh? pun boleh :D 


ok itu lah kaum adam y join sekaki dengan kami tapi knon nya malu nak ambik gambar ok puuuiiihh! HAHA


y tudung oren buat muka comel ok tak apa dia memang comel y pashmina coklat tu pulak hmm entah lahh tak tau nak cakap apa HAHAHA maap babe *kenyit mata sikit ( ;


ok memasing tayang gigi y tersusun rapi lagi cantikdan putih berseri HAHAHA


muka minta penampar y teramat sebab tak sabar nak tengok ISTANBUL AKU DATANG ok gua baru nak tengok cerita dia tersangat lah seronok *ok senyum ( :


ok gua tau gua pendek HAHA -.-


sebenarnya kami sama tinggi TAPI dia tak aci sebab pakai selipper wedges ehh? entah apa kejadah nama kasut y dia pakai aku tak tau sebab aku just fikir kasut flat kasut flat HAHA


mereka dah bersahabat lama, sweet tersangat mereka kn kn kn? ok senyum ( :


nampak tak my sweet sour nak kiss gua, nak pujuk gua lettew konon HAHAHAktuuiiihh puuiiihh! :D


ni kami dah nak balik dah ni, y tinggi lampai tu driver kami y tak berbayar HAHA apa pun TERIMA KASIH Amir ( :

wahh! tersangat seronok, lepas ni shahidah dah semakin jauh, HOPE dapat berkumpul lagi pada masa akan datang bukan berLIMA mahupun berEMPAT TAPI satu kelaskalau boleh buat rombongan sekali HAHA *eerrrkk tetibe rasa nak nangis pulak*

keesokan hari nya pula faa jumpa dengan y bukan istimewa dalam hidup faa TAPI bakal lah kodd jadi ISTIMEWAnya HAHA *jangan mengharap boleh tak? nak kena penampar? HAHA*  TAPI pilihan kami bukan COUPLE pilihan kami NIKAH *ececeh faa HAHA* 


ni gambar masa kt sana lah even hujan pun kami tetap redah bersama HAHAHAktuuuiiihhh puiiihh!

ok ni je lah cerita faa untuk hari ni smile xoxo :*

SEKIAN TERIMA KASIH
WASSALAM 
 

No comments:

Post a Comment